شعرعاشقانه.عکس عاشقانه.داستان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shahzady.iljima20 و آدرس aljima20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من چاق نیستم.لاغرم نیستم.پر هستم اما..

یعنی اگه جلو کسی بگم چاقم با مشت مییاد تو صورتم. من قبلنا خیلی لاغر بودم خیلیییی وحشتناک اما از سالی که بین کا ردان ی و کارش ناسی نشستم تو خونه و بعد عملم یهو وزن اضافه کردم.تو ۴ماه ۱۲ کیلو اضافه شدم.طوری که تو مراسمای فوت عموم بیشتر فامیلا که بعد چند وقت منو می دیدن اصلن نمی تونستن باور کنن این همون لاغرک مردنیه معروفه (هرچی بگم لاغر بودم کم گفتم جوری ک زمانی که میشینم عکسای ۴سال پیش به اونورو نگاه می کنم به همه میگم چه جوری یه کاری نمی کردین من چاق شم هااااااااااااا خیلی ر ی ق و بودمااااااااااااا))

خلاصه زد و من استعدادم شکوفا شد و دیگه تو خونه هم بودم و دردسر دانشگاه و درس و نداشتم این شد که حسابی رو اومدم و وزنم از ۴۲ رسید یه ۵۵ الانم بین ۵۷ تا ۵۲ اینا همیشه متغیره.با قد ۱۶۶ و اون میزان خالی بودن بدنم جبران شد و ابی رفت زیر پوستم و بینیمم که خوشگل شد و کلن قیافم چرخید و منم دیگه نزاشتم لاغر شم...بعدم خوبیش اینه که چاق شم کلن همه جا باهم چاق می شه و لاغرم که می شم همینطور اما چون دوست ندارم صورتم لاغر باشه سعی می کنم همیشه رو رنج ۵۶ اینا باشم.

حالا این وسط اقای ار به شدت به شیکم من گیر می ده هیــــــــــــــــــــــــــــــچ همشم می گه تو چاقی.یعنی جوری به من می گه چاق که اگه کسی منو ندیده باشه و اون بخواد منو توصیف کنه تو ذهن طرف یه تیکه دمبه می یاد که شیکمش چین چین شده بازووها عین ننه ی فو*لاد زره و لپاش انقدر باد داره که چشمش ۲تا خط بیشتر نیست...

جالب اینجاست که ۲ تا خواهراش چاقن یعنی نه اینکه چاق باشنا اما لاغر و خوش هیکل نیستن شیکم دارن و گوشت اضافه اما همش به من گیر می ده لاغر شو جوری که دنده هات بزنه بیرون( جوری که قبلن بودم) اونروز ابجیش می گه لاغر شدی یا نه؟ می گم نه هنوز .ار پدرمو دراورده می گه بابا جلو تو اینجوری می گه.اون روز دختر خاله هام و ابجی بزرگه گفتن ساسا شیکم داره ار چنان ازتو دفاع کرده که خودتون چاقین اون اصلن شیکم نداره که هیچ از زوره لاغری داره وا می ره... (مردم دورو رو دارید که)

خلاصه منم خسته شدم و تصمیم گرفتم شیکمو اب کنم که بگم من می تونم. یه اشتباهی که می کردم این بود که شبا برنج می خوردم و اخر شبم حتمن هم زمان با درس خوندنم یه وعده شام دیگه هم اخر شب می خوردم اولین کاری که کردم اون وعده اخر شبو حذف کردم.دیگه تا اونجا که بشه شب برنج نمی خورم عوضش ماست و می خورم و با هر چی دم دستم برسه.

بعدم الان نمی تونم برم باشگاه در نتیجه  خواهری پکیج *دنس خردا*دیان و گرفته بود با دی *وی دی های وار*م آپ خرداد*یان حسابی روانم و صاف و صوف می کنم. هم کلی می خندم و جیغ جیغ می کنم هم قر می دم هم شیکمو کل بدنم و هموار می کنم..این ۱ هفته بدن دردی گرفتم که نگو روزی ۱۰ مین بیشتر نتونستم همکاری کنم باهاش اما امروز دیگه رسوندمش به ۴۰ مین صبح و عصرم احتمالن همون ۴۰ مین و کار کنم و باز بیشترش کنم. هفته پیش هم بدنم گرفت اصلن زانوهامو نمی تونستم صاف کنم. بعد با مامان بررسی کردیم دیدیم من تو عمرم ورزش نکردم .جز دوره راهنمایی که ۲سال تو تیم قوای ج سمانی مدرسه بودم ۲ سالم همون موقع شنا بودم ۱روز در میون. اما دیگه هیچ وقت اهل ورزش نبودم.حالا تصمیم جدی گرفتم واسه تمرین کردن انشالا از بعد عید هم می خوام برم هر روز عصر تو چم ران بدووم فقط پایش الان موجود نیست هنوز...خلاصه که هم ورزشه هم رقصه ببینم شیکمه اب می شه یا نه.

از ۲ شنبه عصرم باز کلاسای اس کیس م شروع می شه.هم اشتیاق دارم هم استرس. اشتیاق که باره دووممه دارم می رم  و خیلی خوش گذشت خیلییییی دوره قبلی ی خندیدیم.و ار با اینکه تنهاست و دوستاش نیستن اما کماکان یه تنه قراره کل کلاسو به هم بریزه و استرس واسه اینکه بچه هایی که می شناسیم نباشن . ۵شنبه که رفته بودیم با ار واسه ثبت نام استادم خندش گرفته بود باز ما اومدیم.

ظاهرن قرار نیست نتیجه ها بیاد باید از همین امروز عصر برنامه ریزی کنم واسه کنکور اردیبهشت که عقب نیفتم حداقل انقدر م دارم پول کلاسای مختلف می دم

*خوشحالم از اینکه روززا که بیدار می شم واست می گم پارسال مثل امروز چه اتفاقی افتاده...عجب  زور گذشتا..ارسال مثل امروز رفتیم قلعه دختر و رامکال که دهن من و صاف کرد و توی که میخواستی دلداریم بدی که چیزی نیست برو باهاش بجنگ من پشتتم.....

 

 



Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:49 ] [ قاسم ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 58384
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
JavaScript Codes

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست

فال عشق

همه چی